De verlenging markeert niet alleen een formeel vervolg, maar ook een verdieping van de samenwerking. Onze organisatie en N.E.C. blijven elkaar op strategisch niveau opzoeken om optimaal gebruik te maken van elkaars expertise. De commerciële teams van beide organisaties weten elkaar inmiddels goed te vinden. Dankzij deze samenwerking kan onze organisatie via gerichte campagnes de zichtbaarheid in de markt vergroten, in contact komen met relevante doelgroepen en hen van passend advies voorzien.
Wij nemen een actieve rol binnen het OSRN-netwerk van N.E.C., dat veel kansen biedt dankzij de verzameling van interessante bedrijven waar we graag mee samenwerken. Ook het nieuws dat het Goffertstadion weer in eigen handen is en een renovatie ondergaat, biedt mooie mogelijkheden voor ons bedrijf. We denken graag met N.E.C. mee in deze digitale transitie.
De verlenging onderstreept de waarde van dit partnership, waarin topsportmentaliteit en ondernemerschap hand in hand gaan. Met focus op innovatie, samenwerking en groei blijft onze organisatie, samen met N.E.C., inzetten op zowel regionale als landelijke impact.