Nxtoffice is Yealink Platinum Partner!

DV 6105 Kopie
DV 5977 (1)
Menno Rijcken
06 januari 2025
Vanwege de exclusieve en succesvolle samenwerking met Yealink heeft nxtoffice met ingang van 2025 de hoogste partnerstatus verkregen. Hierbij zijn we officieel benoemd tot Yealink Platinum Partner. Daarmee maakt nxtoffice deel uit van het Yealink Microsoft Innovation programma en ontvangen we een hoop extra voordelen waardoor we jou als klant nog beter van dienst kunnen zijn.

Maak kennis met de videoconferentie systemen van Yealink

Yealink is van origine een wereldwijd merk dat zich specialiseert in hybride vergaderoplossingen, zoals videoconferentie-systemen, communicatieve spraakoplossingen en efficiënte samenwerkingsoplossingen. Deze vergaderoplossingen zijn kwalitatief, innovatief en zorgen voor een gebruiksvriendelijke ervaring. De hybride vergaderoplossingen bieden de perfecte basis voor jouw organisatie om beter in te spelen op veranderingen en zo een flexibele organisatie te worden. Waar een organisatie met een verouderd vergadersysteem nauwelijks tot langzaam kan reageren op veranderingen binnen de huidige organisatiestructuur, ben je als flexibele organisatie met de hybride vergaderoplossingen van Yealink uitermate geschikt om snel te reageren op geplande of ongeplande situaties.

De kenmerken van Yealink

Wat voorop staat in de dienstverlening van Yealink zijn kenmerken waarin wij ons herkennen en mee identificeren. Welke kenmerken dat zijn vind je hieronder: 

  • Een uitgebreid en innovatief aanbod aan hybride vergaderoplossingen voor iedere vergaderruimte;
  • Geen loze beloftes en transparantie in de beschikbare voorraad;
  • Unieke productkenmerken die nergens anders te vinden zijn;
  • Het bieden van de hoogst mogelijke klantbeleving;
  • Een erg scherpe prijsstrategie.

Wat onderscheidt Yealink van de concurrerende partijen? 

Yealink biedt een variërend, innovatief en compleet portfolio aan vergaderoplossingen. In Nederland kiezen steeds meer bedrijven voor de toegankelijke en innovatieve oplossingen van Yealink. Waarom wij kiezen voor Yealink als onze vaste leverancier en niet voor andere partijen als Logitech en Poly leggen we je hieronder uit. 

1. Gebruiksvriendelijke ervaring

Yealink beschikt over veel verschillende modellen, toch zijn deze voornamelijk voorzien van dezelfde interface. Hierdoor hoef je als gebruiker niet te wennen aan verschillende systemen en zal het de IT-afdeling vragen besparen. Een win-win situatie dus.

2. Geen lange levertijden, maar (bijna) altijd producten voorradig

Yealink hecht veel waarde aan het nakomen van gemaakte afspraken. En maar goed ook! Daardoor hebben ze hun producten (bijna) altijd op voorraad en kunnen wij deze vervolgens snel leveren. Bij de concurrenten is dit wel anders. Zij kampen vaak met levertijdproblemen. Mocht het voorkomen dat producten slecht leverbaar zijn dan wordt hier door zowel Yealink als ons transparant in gecommuniceerd, zodat jij weet waar je aan toe bent. 

3. Altijd oplossingsgericht en korte reactietijden bij support

Helaas komt het soms voor dat zich een storing of technisch probleem voordoet. Eerst gaan we zelf proberen het probleem op te lossen. Lukt dit niet dan kunnen we snel schakelen met Yealink. Zij hebben altijd een team beschikbaar om onze klanten te ondersteunen.

4. Een goede prijs – en kwaliteitsverhouding

De prijs die je betaalt voor de hybride vergaderoplossingen van Yealink zijn erg laag in verhouding met de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. De oplossingen zijn vernieuwend en efficiënt. Daarnaast zijn ze goedkoper dan de concurrerende merken.

5. Geen onnodige extra kosten bij de aanschaf van netwerkkabels

De netwerkkabels van de hybride vergaderoplossingenn van Yealink gaan over Cat5e of hoger. Bij de concurrerende vergaderoplossingen heb je vaak extra glaskabels of USB-kabels nodig. Grote kans dat je moet bijbetalen bij de aanschaf van je nieuwe vergaderoplossing.

6. Multifunctioneel en gelijktijdig (online) vergaderen

Alle hybride vergaderoplossingen van Yealink ondersteunen de standaard dual display functie. Daarmee kan je naast je huidige display, gelijktijdig een extra display zien tijdens je vergadering. Hierdoor werk je een stuk efficiënter en productiever.

De nieuwe generatie werkplek is hier. Zien?

Doe de digitale intake