De helpdesk van nxtoffice is op werkdagen bereikbaar voor eerstelijns vragen vanuit de IT beheerder van jouw organisatie. De Helpdesk probeert zoveel mogelijk vragen telefonisch te beantwoorden en indien nodig remote support te bieden óf deze op een ander (zeer recent) moment te plannen. Het team van beheer engineers zal deze dan voor je oplossen.
Als IT-verantwoordelijke van jouw organisatie kun je ook zelf een ticket inschieten in ons portaal. Dankzij het portaal verzamelen we direct voldoende informatie om je zo snel en goed mogelijk verder te helpen. Wij maken onderscheid tussen twee verschillende tickets: incidenten en wijzigingen. Een voorbeeld van een wijziging is een medewerker in/uit dienst en een incident kan zijn ‘het internet werkt niet meer’. Op basis van prioritering wordt de planning gemaakt en wordt je als melder op de hoogte gehouden van de voortgang.
Kritische bedrijfsprocessen zijn de processen binnen jouw organisatie die ervoor zorgen dat alles draaiende blijft. Speciaal voor de allerbelangrijkste workflows hebben we een 24/7 team. Dit team is buiten werktijd beschikbaar om kritische incidenten op te lossen en ervoor te zorgen dat de processen binnen jouw organisatie altijd door blijven gaan.
Wil je meer informatie over support bij nxtoffice of een keer kennismaken met het team?
Stuur een bericht